
CBS BrandPulse
Koje oblasti pokriva
Većina naših korisnika bila je vrlo distancirana od podataka koje je posedovala i koristila je vrlo mali deo analitičkih mogućnosti tih podataka. CBS Analytics je premostio taj raskorak i podatke upakovao u razumljivu i upotrebljivu formu na svakom nivou – operativnom, menadžerskom i izvršnom.
Svaka analiza, bez obzira koliko bila kompleksna, pravi se po principu drag&drop. Nema potrebe za dodatnim kodiranjem, komplikovanim menijima ili bilo kakvom tehničkom / statističkom ekspertizom krajnjeg korisnika.
Približavanje podataka poslovnom korisniku je u suštini funkcionisanja naše in-memory analitičke platforme.Njome smo pokrili mnoge aspekte:
- Pronalaženja podataka
- Napredne statističke analize
- Mnogi aspekti Big Data i Data fusion
- Vizuelizacije podataka
- Jedinstvena platforma za povezivanje (tržište, potrošač, mediji) podaci iz istraživanja, transakcioni podaci i nestruktuirani izvori podataka
- Prediktivna analitika i mašinsko učenje
- Planiranje i praćenje i realizacije poslovnog plana
Spojili smo naš softver sa sledećim uslugama:
- Data science (pronaći pravi podatak i povezati ga na ispravan način)
- Priprema i procesiranje podataka
- Konsultacije u oblasti metodologije istraživanja
- Prognoziranje celokupne industrijske grane (na globalnom i tržišnom nivou)

Japan Tobbaco International

all in one
Vlasnici globalnih brendova i istraživači tržišta koriste naš Brand Pulse paket kako bi pratili razvoj brenda, prodaju i podatke o potrošačima na mnogim tržištima.
Oni smatraju vrlo korisnim mogućnost da unesu sve podatke koje obuhvata istrživanje (brend, maloprodaju, medije, potrošače i drugo) na jednu jedinstvenu platformu koja je povezana sa internim podacima (kao što su podaci o prodaji, bilansu stanja).
Takođe, vrlo su zadovoljni što se mogu još više osloniti na istaživače tržišta zbog korišćenja CBS proizvoda i usluga.

Jednostavno
Nema potrebe za odeljenjem analitike podataka- naš tim če konfigurisati prikupljanje svih potrebnih podataka, njihovo integriasnje i korisnički deo za kontrolu.
Sve je napravljeno i pripremljeno za poslovne korisnike (marketing menadžere, menadžere prodaje, izvršne direktore, brend menadžere i ostale potencionalne korisnike).

Brzo
Veliki maloprodajni lanci i veletrgovine vode svoj posao i procenjuju uspešnost uz pomoć naše analitike maloprodaje.
Bazirano na: Bruto marži, Prometu u određenom periodu, obimu i vrednosti prodaje, obimu i vrednosti zaliha, škartu, povraćaju, disciplini dobavljača i drugom.